onsdag

Om at segra...

Jeg lurer på om Dubya om 10 år kommer til å ta turen til f.eks Iran og unnskylde noen potensielle journalister tatt til fange, kanskje for å ha "spionert" på Vokterrådet... Selvsagt ikke. Unnskyldninger og slikt noe faller ikke lett der i gården. Pussig at Bill'ern blir hentet fram for å reise til Nord-Korea. Med suksess. Det vitner om en dynamikk og ydmykhet som du aldri ville finne hos Dubya og Cheney. En liten seier og oppreisning for det demokratiske USA altfor lenge undertrykt av totalitære republikanere. Synes jeg.

En mindre seier i går at jeg faktisk ble sist av samtlige som syklet opp til Hvittingen. Etter en pangåpning fikk jeg igjen bevist at styrke, O2 og maks er som det stort sett har vært, men at utholdenhet og stayerevne blir oppgaver utover høsten. Stjerner og planeter danset tango foran øynene opp bakken. Pusten var tung, sykkelen var tung, svetten rant, og pizzaen som ble spist altfor tett opptil trening truet med å ta nærmeste nødutgang.

Men jeg kom opp.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar