onsdag

Body Mass Index

Jeg har en BMI på 24,2 blir jeg fortalt. Litt høyere og jeg vil altså tendere mot å være overvektig. Videre blir jeg fortalt at innen 18 november kan jeg ha gått ned 4 kg. Da hadde jeg antagelig blitt fryktelig sulten, men sikkert løpt raskt. 600 kroner skulle det koste...

De har lagt ny asfalt over den gamle intervallstrekningen min. Fjortenhundre meter med skinnende blank deilig myk fersk asfalt. Jeg pruster og sparker litt. Høstluft og 5 grader i går. Sagmugg og hest. Løper fra meg selv og glemmer tid og sted. Går fort jo. Idag stormet jeg rundt på noen øde veier før solen gikk ned. Virket som offoraden gikk nesten like fort som raceren. Håper det ikke er innbilning. Tror det er sunt å gå inn i den mørke perioden i en slags form. Lettere å ri videre. Kommer jeg meg ut på flere intervaller i morgen? 3:30 / km. BMI? Whatever.

1 kommentar:

  1. næmmen larsen da. er du småfeit? det skulle ingen tro når man så deg :-)

    SvarSlett