torsdag

Dei gamla er eldst...

Ja, glemte å si det. Ble jammen 2. plass gitt... I mine nye Zoot sko og Zoot shorts ble det et kjempeløp. Tok teten etter 300 meter, men ble hentet inn etter ca 8-9 km. Bet meg fast, men hvem hadde visst at det var 620 høydemeter? Ikke jeg. Spurtoppgjør om sølvet. Angrep med 400 meter igjen men sakket litt for å se om byttet kom forbi. Det gjorde det... Tok nakkegrep, strupetak, jiujitsugrep og innersving og blåste forbi...
Herlig med overskudd. Prisen for idrettslige eskapader på en undertrent kropp er selvsagt stivheten som følger. Målgang i nedover bakke. Enkel fysikk tilsier jo at når g=9,8 m/s^2 da gjør det vondt i låra på en gammel herremann som er litt for glad i kake og Pinot Noir fra California. Men for en sesongstart da dere! Dette tok jo 10 år av på alderen min. Så til høsten har jeg bestemt meg for å fylle 30 og ikke 40... Holmestrand 1/2 marathon om to uker. Kan jeg si jeg gleder meg? Whoa-ha ha ha....

Resultater her...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar