tirsdag

Bedre vær i vente...

Hadde tre mål for lørdagen;
-Svømme teknisk godt og så raskt jeg kunne.
-Sykle med så tunge gir jeg klarte.
-Ikke løpe for fort.
Ville unngå for høy kadens på sykkel så pulsen ikke ble for høy. Er nok i god form fortsatt, for dette gikk fort. Løpingen fungerte veldig bra. Bremset halvveis og jogget siste 2 km. Kroppen er fortsatt sliten
etter Tyskland, så jeg ville ikke ha for stor belastning på hjerte/lunger en uke før NM. Viktig å heller fokusere på teknikk og muskelstyrke.

Lett at det blir for lite trening mellom konkurranser, så truet meg gjennom 2,5 timer på sykkelen søndag. Løsnet mot slutten, og beina ble nesten nye.

Straks NM. Gleder meg vanvittig til reisen ned og opp og ned og opp langs Lågen. Masse barndomsminner derfra. Det blir et svært skarpt startfelt i år, da får kongepokalen en verdig vinner. Håper vi slipper altfor glatte steiner ved brua…

1 kommentar:

  1. En strålende og morsom oppvisning på Oslo TRI. I det hele tatt så fikk vi kule vinnere i år!

    SvarSlett